[linux] OT: Chorus unix

Úterý Březen 19 13:27:48 CET 2002

-> asi to bude uplne nestandartna vec - adresar var tam vobec nie je - ten som
-> hladal ako prvy. nenasiel som nikde na disku adm, run ani log.

co /usr/log ? a /usr/tmp ?
(prehistoricke verzie unixu /var naozaj nemali a kazdu koninu supali do
/usr)

-> > -> Nepracoval nahodou niekto s Chorus unixom ? Potreboval by som zistit
-> kde
-> > -> sa ukladaju informacie o prihlasovani uzivatelov.
-> >
-> > nepoznam ale ak to nie je vyslovene nestandardnea vec tak by to mal byt
-> > subor utmp (aktualni pouzivatelia) alebo wtmp (historia pouzivatelov) v
-> > adresaroch /etc, /var/adm, /var/log, /var/run

 M$ Win's are shit, do not use it !