[linux] Vytacaci program

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Úterý Březen 19 15:27:36 CET 2002

--- Jaroslav Matej <matej na vsld.tuzvo.sk> wrote:

> Mozete mi poradit nejaky dobry vytacaci program ?
>  wvdial - prave skusam
> Nepouzivam GNOME ani KDE (IceWM), ani nemam
> prislusne kniznice
> nainstalovane, okrem asi Gnome-libs.
> Teda asi nieco pre Gnome.

na prikazovom riadku je asi vwdial najlepsi, aj ked
pouzivanie cisteho pppd ma nieco do seba. pod gnomom
sa mi ale nikdy nepodarilo spojazdnit dialup, kdezto
pod kde je skvely kppp. takze odporucujem vwdial, ten
dokaze zdetekovat aj take veci, co tie ostatne nie
(napriklad nasiel nejaky at string pre isdn modem,
ktory nie je standartny. toto ostatne nedokazu.)

jard