[linux] php&odbc

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Středa Březen 20 09:02:19 CET 2002

Asi by som odporucil nasledovnyconfigure script

./configure --with-pgsql=../cesta_k_zdrojakom_pqsql \
--with-unixODBC=../ceta_k_zdrojakom \
--with-apache=../apache_1.3.23 \
--with-sybase-ct=/usr/local/freetds \
--enable-track-vars

Ale ked ti kompilacia prebehne bez problemov, tak chyba bude asi niekde
inde.
Pripadne by este mohla pomoct direktiva shared namiesto cesty k
hlavickovym suborom. Tato zalezitost mi pomohla, ked som sa snazil
prekompajlit php s gd 2.0.1 so vsetkymi ficurkami.
Kazdopadne, este by som preveril, ci mas v php.ini pridane aj ladovanie
tohoto modulu v sekcii
[LoadModules]
LoadModule neviem_ako_vola_odbc.so
No a nakoniec si skontroluj konfiguraciu pomocou skriptu:
<?
phpinfo()
?>
V tejto stranke uvidis vsetky naladovane moduly, a kopec dalsich
uzitocnych informacii.

hth
    gore.