[linux] wvdial - ako na to ?

Jaroslav Matej matej na vsld.tuzvo.sk
Středa Březen 20 12:01:25 CET 2002

Zdravim,

Tak sa mi podarilo skompilovat ltmodem driver (mam Microcom Deskporte
Internal/L).
Skusam pouzit wvdial, ale ked dam 'wvdialconf /etc/wvdial.conf' tak mi
nenajde ziadny modem, ani dany subor mi nevytvori. Opisal som ho teda z
'man wvdial' presne ako je uvedene, skusal som aj doplnit nejake dalsie
parametre, ale vzdy to skoncilo nasledovne (ATX3 aj --remotename som
doplnil, ale spravalo sa to rovnako aj bez toho, cislo to vytaca a
skusob. telefon zazvonil):

[root na localhost /etc]# wvdial --remotename globtelnet
--> WvDial: Internet dialer version 1.41
--> Initializing modem.
--> Sending: ATX3
ATX3
OK
--> Sending: AT S11=50
AT S11=50
OK
--> Modem initialized.
--> Sending: ATDP 01926
--> Waiting for carrier.
ATDP 01926
CONNECT 52000 V42bis
--> Carrier detected.  Waiting for prompt.
--> Don't know what to do!  Starting pppd and hoping for the best.
--> Starting pppd at Tue Mar 19 22:59:36 2002
--> PPP daemon has died! (exit code = 10)
--> Disconnecting at Tue Mar 19 23:00:06 2002
--> pppd error!  Look at files in /var/log for an explanation.
[root na localhost /etc]#

Ziadny log vo /var/log nie je. Login aj passwd je spravne.

Neviete co by mohlo byt vo veci ? Treba nastavit aj nieco ine (v ramci
konfig. linuxu) ?
Pripojit sa chcem cez GlobtelNet, treba tam nastavit nejaku kompresiu
??? Pozeral som si 'man pppd' tam je toho dost, ale aj tak mi nie je
jasne ako tieto dva programy spolupracuju, ak spolupracuju.

Dik za kazdu radu,
MJ