[linux] Licencie

Marcel Telka marcel na telka.sk
Středa Březen 20 22:40:51 CET 2002

On Wed, Mar 20, 2002 at 07:18:37PM +0100, Pavel Janík wrote:
>    > > 	Mozem so spatnou platnostou zmenit licenciu starsich verzii?
>    >
>    > Ano.
>
> Ne. Zmìnit ji¾ uzavøenou smlouvu (licence je vlastnì smlouva) není mo¾né
> zpìtnì.

Hm. Je to takto: ak niekto vyda napr. verziu 1.0 v roku 2002 pod BSD-like
licenciou a verziu 2.0 v roku 2003 pod GPL, moze dodatocne v roku (povedzme)
2004 re-releasnut verziu 1.0 aj pod GPL. Ti, ktori ziskali 1.0 pod BSD-like
licenciou ju tak nadalej mozu pouzivat (a aj sirit) - na nich sa zmena
nevztahuje. Ti, ktori ju ziskaju pod novou licenciou (GPL) ju mozu pouzivat
len v sulade s novou licenciou. T.j. moje "ano" a Pavlove "nie" si neodporuju.

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |