[linux] Lotus za firewallom

Tomas Olah Tomas.Olah na Alert.SK
Středa Březen 20 22:48:39 CET 2002

riesil som to redirectom portov
topologia:

              eth0:ip1   eth1:ip2
[ lotus 1 ] ------- [ fw ] ------- [ lotus 2 ]

         redir1-^    ^-redir2

redir1: listening na iface eth0 a porte 1352 a smeruje komunikaciu na
lotus 2 port 1352

redir2: listening na iface eth1 a porte 1352 a smeruje komunikaciu na
lotus 1 port 1352
        pomocou ipchains som osetril ze sa da na port 1352 konektovat z
lotus 2

replikacia na lotus 1 je nastavena na ip1 / tam sa ozyva lotus 2 /
a naopak

samozrejme, da sa to riesit aj pomocou masqueradingu, mozno by to bolo
jednoduchsie