[linux] talkd & packet filter

Julius Loman lomo na lomo.sk
Čtvrtek Březen 21 00:17:16 CET 2002

Ahojte

da sa nejako vhodne sprevadzkovat paketovy filter (iptables) tak, aby
bol dostupny talkd ? Ako som totiz vygooglil, tak talk protokol nie je
jednoduchy, lebo robi konekcie aj na nahodnych tcp portoch a teda treba
connection tracking, ale pokial mi je zname, v kerneli sa modul pre
conn. tracking pre talk protokol nenachadza. Existuje moznost ako to
rozbehnut ? (Okrem napisania si vlastneho modulu do kernelu samozrejme...)
Podotykam, ze mi nejde o talk cez NAT ale iba aby presiel skrz paketovy
filter (a problem je v tom nahodnom porte na ktorom sa robi komunikacia).

--

[ Julius Loman ] [ lomo na lomo.sk ] [ http://lomo.sk ] [ icq: 35732873 ]