[linux] Vytacaci program

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Čtvrtek Březen 21 06:36:20 CET 2002

On Mon, Mar 18, 2002 at 09:56:59AM +0100, Jaroslav Matej wrote:

> Mozete mi poradit nejaky dobry vytacaci program ?
> 	wvdial - prave skusam
> Nepouzivam GNOME ani KDE (IceWM), ani nemam prislusne kniznice
> nainstalovane, okrem asi Gnome-libs.
> Teda asi nieco pre Gnome.

ja pouzivam pppconfig , ktery pouziva nasledne pon a poff scripty pro
hanozeni a shozeni linky.
v grafice pouzivam programek xisp, ktery se mi docela osvedcil. ma sice
svoji samotnou zvlastni filozofii, ale funguje mi to pekne.

mam taky dotazek k pppd:
potreboval bych udelat (ne pro sebe ;-)  ) dial on demand, ale tak, aby
se to v grafice umelo zeptat na souhlas k vytoceni, tedy podobne jako redmontske
reseni ;) ...hmm, ted mne napada, ze by stacilo, kdyby mi diald spustil
nejaky externi script a ten by mi spustil xisp......jdu hledat do manu ;-)

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487