[linux] OCR

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Čtvrtek Březen 21 08:03:36 CET 2002

On Wed, Mar 20, 2002 at 12:02:35AM +0100, Zdeno Podobný wrote:
> Zdravim.
>
> Skusali ste niekto robit OCR pod linuxom? S akym vysledkom?
> Je to mozne pod linuxom? Existuje na to nejaky program, ktory zvlada aj slovencinu?

Ahoj,

  ja som skusal, je toho dost vela. Skusal som ale asi iba jeden alebo 2.
Nerozpoznalo mi to ale nic. Zacal som ho ucit a ked som ho nieco
naucil, tak ten znak uz rozpoznal, ale dalsie take znaky stale nie.
Nakoniec som pouzil nejaku novu recognitu a ta rozpoznala toho
fakt vela. Potom som to uz len pustil cez slovnik a hotovo.
Bol som dost sklamany z toho linuxoveho programu.

  Mozno by este stalo za to skusit aj dalsie programy, moznoze
nieco najdes. Ja som potreboval rozpoznat iba jeden text,
takze som sa na to vykaslal. Najdes ich na freshmeat.net,
ked das hladat "OCR".

			Caf.
					SAL