[linux] wvdial - ako na to ?

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Čtvrtek Březen 21 09:04:19 CET 2002

> [...]
> --> Sending: ATDP 01926
> --> Waiting for carrier.
> ATDP 01926
> CONNECT 52000 V42bis
> --> Carrier detected.  Waiting for prompt.
> --> Don't know what to do!  Starting pppd and hoping
> for the best.
> --> Starting pppd at Tue Mar 19 22:59:36 2002
> --> PPP daemon has died! (exit code = 10)
> --> Disconnecting at Tue Mar 19 23:00:06 2002
> --> pppd error!  Look at files in /var/log for an
> explanation.
> [root na localhost /etc]#
>
> Ziadny log vo /var/log nie je. Login aj passwd je

ale nevidim nikde ze by pisalo nieco o prihlasovani.
mozno to je tym. kazdopadne to vyzera, ze bud skape
pppd sam od seba, alebo kvoli niecomu inemu. pppd ako
taky sa nevie prihlasit (vacsinou sa potom pouzivat
chat, ak nie je heslo kryptovane) a wvdial je urceny
na vytacanie, nie na prihlasovanie (aj ked
nevylucujem, ze najnovsia verzia by to mohla vediet
:-)

> Neviete co by mohlo byt vo veci ? Treba nastavit aj
> nieco ine (v ramci
> konfig. linuxu) ?
> Pripojit sa chcem cez GlobtelNet, treba tam nastavit
> nejaku kompresiu
> ??? Pozeral som si 'man pppd' tam je toho dost, ale
> aj tak mi nie je
> jasne ako tieto dva programy spolupracuju, ak
> spolupracuju.

pppd nevie, ze spolupracuje s wvdial, ale wvdial vie,
lebo on spusta pppd. vsetky 'telefonovace' (aj kppp)
pouzivaju pppd.

> Dik za kazdu radu,
> MJ

niet za co