[linux] wvdial - ako na to ?

roman f.v. rfv na pobox.sk
Čtvrtek Březen 21 09:28:39 CET 2002

Ja ked som si rozbehaval net cez modem na starsom notebooku, tiez
som to robil najprv cez wvdial a pppd.....

Nepacilo sa mi vsak ako wvdial spolupracuje s pppd, tak som to vsetko
spravil cez pppd.....

wvdial mas len na ulahcenie, ale ked si pozorne precitas man k pppd a
spravne ich nakonfigurujes musi ti to ist, nepotrebujes wvdial k tomu
aby si sa dostal na net....

teraz by som tipoval ze nemas spravne nakonfigurovany pppd,
podla toho co si pisal, ale najlepsie by bolo keby si mal tie logovacie
subory a popisom preco pppd nenastartoval, a bez PPP protokolu sa cez modem
na net nedostanes.....

http://www.logofun.pobox.sk - urobte radost svojmu telefonu