[linux] OT: hardware

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Březen 21 15:02:47 CET 2002

On Thu, Mar 21, 2002 at 02:57:39PM +0100, Peter Vongrej wrote:
> zdravim, moze mi z vas niekto doporucit kvalitny data transfer switch ?
> uz som otestoval 4 kusy, rozne monitory etc. ale ked sa snazim naladovat vecsie rozlisenie ako 640x480 robi mi to duchov ci ako sa to volalo na starych televizoroch :-)

Kedysi som podobny switch pouzival a nebol som s tym velmi spokojny
(okrem duchov na monitore sa mi aj zdalo, ze to urychlilo opotrebovanie
monitora). vnc je podla mna ovela lepsie riesenie ako switch.

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |