[linux] OT: hardware

Čtvrtek Březen 21 15:18:08 CET 2002

-> zdravim, moze mi z vas niekto doporucit kvalitny data transfer switch ?

-> uz som otestoval 4 kusy, rozne monitory etc. ale ked sa snazim naladovat
-> vecsie rozlisenie ako 640x480 robi mi to duchov ci ako sa to volalo na
-> starych televizoroch :-)

Hmmm ja tui mam jeden 4portovy monitor/keyboard/mouse a jedine co mi zatial
odislo boli porty na tychto switchoch.

Vola sa to PS2 Multi-PC Controller firma netusim

A to cez neho hulim 1280x1024 bez (u mna) poznatelnej straty kvality - sak
sa prid ku mne kuknut do roboty...

 Save the whales. Collect the whole set.