[linux] PCAnywhere vs nat

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Čtvrtek Březen 21 17:27:41 CET 2002

Zdravim,
ano da sa to, treba nastavit portforwarding alebo portmapping, ja som to
urobil takto:

iptables -A PREROUTING -t nat -p tcp -d 1.2.3.4 --dport 65301 -j DNAT \
--to 192.168.0.3:65301
iptables -A PREROUTING -t nat -p tcp -d 1.2.3.4 --dport 5631 -j DNAT \
--to 192.168.0.3:5631
iptables -A PREROUTING -t nat -p tcp -d 1.2.3.4 --dport 5632 -j DNAT \
--to 192.168.0.3:5632
iptables -A PREROUTING -t nat -p udp -d 1.2.3.4 --dport 5632 -j DNAT \
--to 192.168.0.3:5632

Toto prepusta jednu masinu a mapuje 1:1, ak ich chces mat pristupnych
viac, tak musis prislusne porty mapovat niekam inam. v pcanywhere
klientovi nieje problem povedat, ze na ktory port sa ma pripojit.

Inak existuju aj elegantnejsie a bezpecnejsie riesenia vo forme roznych
tunnelov. (ssh tunnelovanie, IPSEC,...)

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ atlantis.sk