[linux] presunutie instalacie do ramdisku

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Čtvrtek Březen 21 17:44:38 CET 2002

Ako si to predstavujes ?
Ak mas kernel s podporou ramdisku tak mas nieco ako /dev/ram0, ktory mozes
primountovat a vytvorit na nom nejaky fs, s ktorym sa da normalne
pracovat, ale po reboote vsetko stratis.

Predpokladam, ze chces nabootovat system do ramdisku a aby ti odtial
bezal. K tomu treba mat kernel s podporou ramdisk a initrd, bootloaderu
povedat, ze ma loadovat initrd.

Viac v bootdisk-HOWTO a /usr/src/linux/Documentation/initrd.txt

Hmm, 100 MB nepovazujem za okliestenu distribuciu, ja za okliestene verzie
povazujem veci do 16 MB.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ atlantis.sk