[linux] ISO distribucie Debian Woody

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Březen 22 13:29:07 CET 2002

On Fri, Mar 22, 2002 at 01:21:57PM +0100, Peter Mann wrote:

> este nieco - momentalne som pustil rsync na aktualizaciu imidzov, takze
> chvilku strpenia, prosim ;-)

a predsa este nieco:

treba si najst napr. woody-1.list - je tam zoznam suborov, ktore su na
cdcku - lokalny mirror debianu na tuke.sk mame, takze staci pouzit
utilitku pseudo-image-kit, ktora vyrobi pseudo imidz CDcka - potom uz
staci iba rsyncnut s nejakym "neoficialnym" imidzom a porovnat md5sumy

overene, funkcne, spolahlive - nemusi sa z vonk. linky tahat 700MB
imidz, ale staci dajme tomu len 10% z toho

http://cdimage-unofficial.debian.net/

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE