[linux] Re: OT hardware

Jozef Novikmec novikmec na devil.lynx.sk
Pátek Březen 22 14:04:14 CET 2002

Dňa Pi, 2002-03-22 at 09:59, Peter Vongrej napísal:
> zdravim
>
> nuz, co sa tyka toho prepinaca, odskusal som monitory philips 107b, daewoo 720d,

 likom 17" a este daky acer 17", graf. karty voodoo3 3000, ati rage 128, rivu

tnt2, samozrejme komplet suport driverov, takze ocividne mi to jedine na ten

prepinac vychadza :-( mam tu po ruke 4 kusy, aj pre 2PC aje pre 4PC, tych duchov

 sa zbavim jedine pri rozliseni 640x480 a take ja nez~a'da'm :-) mam na tom 2

kusy bsd masin (jeden s xkami), sun blade a w2k, zaujimave je, ze v kazdom os

je velkost s~mu'h a duchov ina, prepinace su vizualne pravdepodobne od jedneho

vyrobcu, daky maxxtrro

To ci mas dobry obraz alebo duchov zavisi od vysokofrekvencnej kvality
kablov, prepojeni, prepinaca.

To ze pri kazdom pocitaci je to ine je sposobene tym ze aj ked robia na
tom istom rozliseni, tak to co posielaju do kabla je ine.

A to ze pri 640x480 je to OK je sposobene tym ze pri tomto rozliseni je
potrebne preniest frekvencne pasmo urcitej sirky a to tvoja zostava
kablov a prepinaca zvlada.

Ja tu mam prepinac s mizernymi kablami (ved ho ani nepouzivam :-)) ale
robi to iste.