[linux] Wvdial: chyba pri user verif..

Michal Fojtik mfojtik na gmx.net
Úterý Březen 19 19:25:13 CET 2002

D�a Mon, Mar 18, 2002 at 08:07:25AM +0100, Matus fantomas Uhlar nap�sal �e :
->-> Uz dlhsiu dobu sa pokusam rozchodit program wvdial.
->-> Teraz ked sa my to uz ciastocne podarilo narazil som asi na takyto
->-> problem :
->->
->-> 1. spustim wvdial
->-> 2. pocujem ladne zvuky internetoveho pripajania
->-> 3. hlaska : "Too many tries for username"
->
->to je hlaska lokalna alebo remote? Mozno je dotycny username uz pripojeny a
->provider ti tymto odkazuje ze mas smolu...

hlaska je remote, a pochybujem ze je ten user uz pripojeny (jedine keby
mal moje meno a to pochybujem...)

vidis, to ma nenapadlo ;). Mozno to blbne preto lebo mam usrname aj
v pap-secrets aj vo wvdial.conf teda ho odosle aj wvdial a potom aj
pppd...

->
->-> username aj password mam nastavene dobre, aj v /etc/ppp/pap-secrets
->->
->-> nestretol sa niekdo z niecim podobnym ?
->-> PS: Pripajam sa cez $T ONLINE, modem je klasicky dial-up.
->
->--
-> Matus "fantomas" Uhlar, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
-> Warning: I don't wish to receive spam to this address.
-> Varovanie: Nezelam si na tuto adresu dostavat akukolvek reklamnu postu.
-> They that can give up essential liberty to obtain a little temporary
-> safety deserves neither liberty nor safety. -- Benjamin Franklin
->