[linux] OT: Tagy vo Vimku a C++

Matej Pivoluska mp na localhost.localdomain
Neděle Březen 24 19:06:28 CET 2002

On Sat, Mar 23, 2002 at 11:50:11PM +0100 Branislav Sott wrote:
> Hi,

Nazdar!

> chcel by som sa opytat ako vo Vimku na tagy v C++. No ono by to malo
> fungovat, ale ctags uklada tagy vo forme "trieda::metoda subor riadkok"
> (alebo prikaz na vyhladanie riadku).

Ako Ti to uklada? Mne to tak neuklada. Ako generujes tagy? Ja som
zadal:

<Esc>:tags

a fici to. Ale uklada to metody zvlast, triedy zvlast. Ziadne stvorbodky
som tam nenasiel. Teda, stvorbodky som nasiel len vo vyrazoch na
vyhladavanie riadku (teda v poslednom poli)

> Problem je v tom, ze ako pridem na metodu, dam Ctrl-], ono my vypise ze
> to nenasiel, lebo hlada iba meno metody.
>
> Ak dam ]i, iba mi vypise zoznam riadkov, ale neskoci tam.
>
> Neviete nieco medzi tym??? Uz sa s tym babrem dva dni, a nie a nie nato
> prist. Uz som skusal aj emacs a tam to vyzera vcelku slubne. Hlavne ten
> speedbar je sila a ak k tomu priratam ootags... Ale radsej sa najprv spytam :)...

Clovek cez palubu, clovek cez palubu... ;)))

mP