[linux] OT: Tagy vo Vimku a C++

Branislav Sott 9sott na pauli.fmph.uniba.sk
Neděle Březen 24 19:27:35 CET 2002

On Sun 24.03.2002, 19:06 +0100, Matej Pivoluska wrote:

> Nazdar!

> Ako Ti to uklada? Mne to tak neuklada. Ako generujes tagy? Ja som
> zadal:
>
> <Esc>:tags
>
> a fici to. Ale uklada to metody zvlast, triedy zvlast. Ziadne stvorbodky
> som tam nenasiel. Teda, stvorbodky som nasiel len vo vyrazoch na
> vyhladavanie riadku (teda v poslednom poli)

No pouzivam Vim 6.0 a <Esc>:tags mi len vypise tagstack.
Uz som dosiel na to, ze ak si dam --lang=c, tak triedy vynecha, a zapise
si len metody, ale to nie je to prave orechove...
Tagy si robim s
ctags *cpp *h /*teraz uz ctags --lang=c *cpp *h */.

> Clovek cez palubu, clovek cez palubu... ;)))
:)