[linux] Mutt nastavenie farieb

Neděle Březen 24 22:13:48 CET 2002

Dňa 24. mar 2002 o 18:20, Matej Pivoluska napísal(a):

> Mohli by ste mi, prosím, niekto poslať pekné nastavenie farieb do
> Mutt-u? To moje akosi prestalo fungovať pri prechode z MDK 8.1 na 8.2...

ak chces aby ti fungovali opat tvoje oblubene farby, tak
systemovejsie riesenie je imho najst, kde je problem;)

no a problem je v tom, ze niekde od verzie 1.3.25 (konkretne 3. rpm
build) balika mutt v mandrake sa zacal kompilovat pre slang rozhranie.
potom sa este zo tri krat vratilo spat k ncurses, nakoniec sa ale
rozhodlo, ze sa bude dodavat pre slang.. pre aku kniznicu je tebou
prevadzkovany mutt skompilovany zistits velmi jednoducho, mutt -v ..

finale: pre slang kniznica nepozna "default farbu", tak hojne
pouzivanu v roznych ukazkovych konfigurakoch..

p.s.: From: mat nastavene na neexistujucu adresu, to sa nerobi...