[linux] Ktory Imap server

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Březen 25 05:52:20 CET 2002

On Fri, Mar 22, 2002 at 03:39:28PM +0100, Milan Hromada wrote:
> Neviete niekto poradit ktory IMAP server si vybrat
> Uvazoval som o Courier IMAP
> 		Cyrus IMAP
> Su medzi nimi nejake rozdiely?

aku pouzivas distribuciu? ja som chcel zo zaciatku nasadit cyrus-imap,
ale kedze s verziou 2.x boli problemy (teda vobec to nefungovalo), tak
som presiel na courier-imap - a funguje spolahlivo, netreba robit ziadne
zasahy

pouzivam debian a hoci uz existuje cyrus-imap 2.x, v debiane ja stale
iba 1.5.19 - takze so cyrusom som skoncil - hlavna nevyhoda cyrusu je
vsak to, ze pouziva svoj vlastny format na ukladanie e-mailov, zatial co
courier-imap pouziva maildir

zaver: odporucam courier-imap ;-)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471