[linux] padanie 2.2.20

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pondělí Březen 25 17:18:08 CET 2002

On Mon, Mar 25, 2002 at 05:11:42PM +0100, Matus fantomas Uhlar wrote:
> Zdravim,
>
> nemal niekto problemy s padanim 2.2.20 jadra?
> skusil som prekompilovat CISTE 2.2.20 a pri rozbaleni mi padne na bad CRC ci
> co to... lilo som zbehol.

To vyzera na chybu pamate, alebo pretaktovany procesor, alebo nieco podobne.
Pripadne sa ti zle vytvoril komprimovany obraz kernelu. V samotnom kerneli by
problem nemal byt (jedine, ze to skusas na nejakej exotickej platforme).

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |