[linux] dosemu-1.0.2 & dosemu-freedos-bin.tgz

Branislav Sott 9sott na pauli.fmph.uniba.sk
Úterý Březen 26 02:53:45 CET 2002

No ja som ho akosi rozbehal. Mam dosemu-1.0.2.tgz.
To dosemu.conf  co ma defaultne som si skopol do /etc,
do /usr/lib/dosemu, a siel global conf, a hdimage.freedos, pre istotu tam
ukazuje aj /var/lib/dosemu (na /usr/lib/dosemu), do /usr/bin sli binarky.
Ak tam chces vlastny dos, do /usr/lib/dosemu si sprav adresar a skopci
to tam 1:1 plus dohodit meno do /etc/dosemu.conf, moze byt aj particia.
A slape to...

Ale asi rozumnejsie je to instalovat ako balik. Mandrake a Debian to
urcite maju a slape to s freedosom hned po nainstalovani.

Brano