[linux] padanie 2.2.20

Marek Kilimajer kilimajer na webglobe.sk
Úterý Březen 26 10:51:44 CET 2002

namiesto make zImage pouzi make bzImage

         Marek

-> > nemal niekto problemy s padanim 2.2.20 jadra?
-> > skusil som prekompilovat CISTE 2.2.20 a pri rozbaleni mi padne na bad CRC ci
-> > co to... lilo som zbehol.
->
-> To vyzera na chybu pamate, alebo pretaktovany procesor, alebo nieco podobne.
-> Pripadne sa ti zle vytvoril komprimovany obraz kernelu. V samotnom kerneli by
-> problem nemal byt (jedine, ze to skusas na nejakej exotickej platforme).

Sorry je to out of memory... nepoznam tu hlasku (viem co znamena len som ju
nezazil) a config som pouzil taky aky mi fungoval pri 2.2.19 bez problemov.
a to ma zImage velkost 440301 pricom 2.2.19 ma velkost 488026 a fachalo
 Spam is for losers who can't get business any other way.