[linux] padanie 2.2.20

Úterý Březen 26 11:11:44 CET 2002

-> namiesto make zImage pouzi make bzImage

zda sa ti tato potreba normalne?
mam pocit ze ak by malo byt jadro prilis velke na to aby sa zmestilo do
pamate, zistil by som to uz pri kompilacii. Navyse, ako pisem, nove jadro ma
o 40kB menej ako stare. Jedine zeby bol vylepseny kompresny pomer alebo by
jadro malo novy  mechanizmus rozbalovania.

-> -> > nemal niekto problemy s padanim 2.2.20 jadra?
-> -> > skusil som prekompilovat CISTE 2.2.20 a pri rozbaleni mi padne na bad CRC ci
-> -> > co to... lilo som zbehol.
-> ->
-> -> To vyzera na chybu pamate, alebo pretaktovany procesor, alebo nieco podobne.
-> -> Pripadne sa ti zle vytvoril komprimovany obraz kernelu. V samotnom kerneli by
-> -> problem nemal byt (jedine, ze to skusas na nejakej exotickej platforme).
->
-> Sorry je to out of memory... nepoznam tu hlasku (viem co znamena len som ju
-> nezazil) a config som pouzil taky aky mi fungoval pri 2.2.19 bez problemov.
-> a to ma zImage velkost 440301 pricom 2.2.19 ma velkost 488026 a fachalo

P.S.  (mailer BATT)

prosim kazdeho kto ma mailer BATT nech si vypne tu ficuru (ak sa da)
ktora pri reply nezmeni meno odosielatela a pouzije adresu listu.
Vobec sa mi nepaci ze v To: je uvedeny niekto iny ako ten komu je odpoved
venovana (v tomto pripade som mal odpovedat sam sebe).

Nemozem za to ze autori mailera BATT vobec nepochopili ako funguju diskusie
v Internete a pouzivaju FidoNet behaviour. NA inete je to vyslovene
nevhodne.

Dakujem

 Linux IS user friendly, it's just selective who its friends are...