[linux] samba: diakritika vyrobena pod win9x nefunguje pod win2000 & vice versa

Robert Madaj ml.linux.sk na istrobanka.sk
Úterý Březen 26 13:18:56 CET 2002

EB> PS: okrem toho sa mi stava taka zvlastna vec, ze na NT a win2000 mi
EB> OFFICE a este niektore dalsie programi NEPOZNAJU namapovane drajvy so
EB> samby: pustim excel, dam open Y:\ a excel zahlasi zevraj nemam pravo k
EB> tomu adresaru a basta. Pritom so systemu [wincom,explorer] to fici normalne.

ony sa mozno pokusaju na ten adresar nieco
zapisat: vsimni si ked otvoris nejaky .doc alebo
.xls ze si vytvori novy subor s podobnym menom,
mam pocit ze dokonca ako hidden - skus si zistit,
ci mas sambu nastavenu tak, aby dovolila urobit aj
hidden subor so znakmi ako $ a pod...

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk