[linux] java pod linuxom

selectp na ba.profinet.sk selectp na ba.profinet.sk
Středa Březen 27 10:23:39 CET 2002

> nazdar,
Ahoj,

> nepozna niekto nejaky tah ako zrychlit Javu (1.4.0)
Ake pouzivat vlakna? Green alebo Native ? Green su pomalsie
(manazuje ich JVM) Native su natinve (teda manazovane OS.)
nastavenie je pomocou nejakeho skriptu v adresari bin pod javou.
> pod Xfree?? Mam totiz jednu aplikaciu, ktora ide docela
> rychlo pod Win, ale pod Linuxom o dost pomalsie.
Este mozes skusit alternativne JVM - kaffe alebo to skompilovat
cez gcc-java do spustitelnej binarky (nikdy som to nerobil, takze
neviem aky je vysledny efekt ale predpokladam ze vysledok by
mohol byt rychejsi).

> Dusan
Andrej alias Aahz