[linux] java pod linuxom

Klimo Peter Peter.Klimo na swh.sk
Středa Březen 27 10:09:20 CET 2002

ja mam tiez jednu podotazku do tohto threadu:

ako na javove fonty v linuxe ...?

defaultne fonty su nejake velke a hrube, ich definica je vo fonts.properties
ale vypada to tak,ze akykolvek font to nevezme, bezne pouzivam v linuxe TTF
cez xfs ...

ma niekto nejaky pekne upraveny fonts.properties...???

inak, co sa tyka rychlosti, je to aj u mna zalostne (RH6.2 + Fvwm2) ...

-----Original Message-----
From: Matus "fantomas" Uhlar [mailto:uhlar na fantomas.sk]
Sent: Wednesday, March 27, 2002 10:03 AM
To: linux na lists.linux.sk
Subject: Re: [linux] java pod linuxom

-> Ved prave, ze je to IceWM, mam 128 MB pameti ale na cely JPanel sa
-> kresli priebeh funkcie a vyzera to tak, ze pod Win98 sa to nakresli raz
-> a potom len posuva a pod Linuxom sa to casto prekresluje.

v Xoch je taka vec ako backing store a ta by sa mala (mohla) tykat takychto
zalezitosti). Ale tiez tusim zalezi na tom ako je aplikacia napisana, ned
napriklad vykresli okno a da serveru vediet ze je to momentalne vsetko, vie
si ho ykreslit server aj sam. Ak nie, necha to vzdy na aplikaciu a cez ssh
to je pekne na <>

-> > Ahoj...
-> > > Tiez som si vsimol, ze ked urobim JScrollPane a v nom JPanel so
sirkou
-> > > 10000, tak pod Win98 sa to da posuvat pekne plynule, ale pod Linuxom
-> > > (RH7.0) to trha ... preco ???
-> > A aky pouzivas WM ??? pokial je to nejaka krava ako KDM alebo
-> > Gnome tak sa necuduj. Vsetko je totiz o pamati a sposobe
-> > komunikacie. (Na s-wine bezi oknove prostredie blizsie k jadru -
-> > aspon ja to tak chapem, kdezto na tuxe je to proces, (dost velky)
-> > ktory sa ti stara o viac veci naraz)

 Windows found: (R)emove, (E)rase, (D)elete