[linux] java pod linuxom

selectp na ba.profinet.sk selectp na ba.profinet.sk
Středa Březen 27 11:59:22 CET 2002

> Ved prave, ze je to IceWM, mam 128 MB pameti ale na cely JPanel sa
> kresli priebeh funkcie a vyzera to tak, ze pod Win98 sa to nakresli
> raz a potom len posuva a pod Linuxom sa to casto prekresluje.
>
> MJ

Malo by to byt tak (ak som dobre pochopil,) ze mas obrazok, kt.
vygenerujes. Je v nom vyrez kt. posuvas slajdrami. A kazdy posuv
ti trva silene dlho. Na toto je v Jave nejaka ficura nejake virtualne
okno (najprv sa vypocita a potom sa zobrazi) naozaj si
nespomeniem ako sa to vola ale skus dokumentaciu. (nieco ako
double-buffering).
Aahz