[linux] particia

Středa Březen 27 14:44:40 CET 2002

-> sorry moja chyba zle som sa vyjadril dal umount /dev/hda1
-> a zrazu nece butovat pls dajte aj poskut ako to urobit

hops? dal si v systeme umount /dev/hda1 a po rebootnuti ti to blbne? co
pise?

-> -> moj linux zrazu nevie naist aktivnu particiu/rsp nefie kde ma lilo/ co
-> -> by mu bolo treba spacha aby sa umudril
->
-> nabootovat linux z diskety a prepisat MBR - dat tam novy loader.
-> linux ignoruje "aktivne" particie to je len vymysel M$ loaderov.
-> a nabuduce odporucam davat lilo do MBR

 Saving Private Ryan...
 Private Ryan exists. Overwrite? (Y/N)