[linux] VMWare

Martin Kyrc kyrc na intrak.sk
Pátek Březen 29 14:18:01 CET 2002

Ahoj,

> Zdravim,
>
> chcel by som vyskusat VMWare, ale ked som sa pozeral na www stranku, su
> tam moznosti, ako workstation a server.
> Ktora je na co?
>
> Chcem skusit:
> a) VMWare na Win, a naistalovat do toho linux,
> b) VMWare na Linux a do toho iny linux a Win.
>
> Všetko z pedagogickych dovodov...
>
> Staci na to aj Workstation? alebo treba Server?
> Existuje to aj ako RPM balik?

Na vyssie otazky ti neviem odpovedat, ale co sa tyka RPM balikov, tak urcite
existuje VMWare aj ako RPM (ako deb som ho este nevidel).

Osobne som vyskusal VMWare na linuxe a pod nim Win98, ale mal neskutocne
velke HW naroky  a pracovat pod takto spustenym systemom nebolo boh vie co (a
to aj napriek tomu, ze mam 256MB RAM a 1GHz CPU). Takztiez sa mi nepodarilo
rozbehnut grafiku (nVidia GeForce2 MX 64MB RAM) (mohlo byt sposobene
'starsou' verziou VMWare;). Potom som 'presedlal' na Win4lin a tem fachci
velmi dobre (az na par detailikov...:).

--
                                   \ /
                                 /\ o -