[linux] VMWare

Ing. Pavel Simon, CSc. Simon na mti.sk
Pátek Březen 29 13:50:27 CET 2002

Tak ako som to pochopil ja Ti staci workstation. Podla recenzie co som
nedavno cital je podstatne lepsia verzia pre MS WIN. Ja som si stiahol WS
pre linux. Podarilo  sa mi nainstalovat win98 aj w2k ako virtualnu masinu,
ale ako uz bolo spominane je to zrut zdrojov. Na mojom notebooku (celeron
700, 128MB, 10G hd) to bolo dost pomale.

Pretoze vyvijam nieco v Borland Builderi mam nainstaloivane win4lin a to je
daleko sviznejsie. Avsak nema directx.

Pavel