[linux] OT: php, POST presmerovanie ?

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Středa Květen 1 09:57:18 CEST 2002

                                        Maxim, 09:53:18
                                        01. maj 2002 (streda)
Cau.

> Bolo by to pekne, ale ja by som sa dostal do stavu, ze spracujem data,
> vlozim ich do db a pouzivatel sa rozhodne nekliknut na button banky. Ked
> mi to spravia viacery, budem mat plnu db nepotrebnich matucich udajov.
> Keby to ale bolo odoslane spolu a klient by platbu zrusil v
> internetbankankingu, banka mi da vediet a mozem tie data co som predtym
> spracoval oznacit/vymazat.

	Myslim, ze Ti da vediet, aj ked ta platba prebehne. Potom si v
databaze taketo zaznamy oznacis ako spracovane. Zvysok tam budes drzat a po
nejakom case jednoducho zmazes.

	V zasade mas dve moznosti efektivnej realizacie:

* kazdy den v noci (povedzme o 4:30) prejdes tabulku a tych co im vyprsal
timeoutu (povedzme maju zivotnost viac 24 hodin a nie su potvrdene) vymazes;
podmienkou je crond alebo cosi podobne

* pokial nemozes pouzit riesenie vyssie, tak si jednoducho pri urcitych
operaciach s tabulkou (povedzme pridanie noveho zaznamu) spravis count
(pocet) zaznamov; ak prekrocil napr. hranicu 500, opat zistis tych ktori
maju zivotnost vacsiu ako 24 hodin a nie su potvrdene a vymazes.

	Operacia zistovania poctu zaznamov je rychla naproti operacii
mazania zaznamov s podmienkou, takze ta druha sa bude vykonavat len v nutnom
pripade (tj. pocet zaznamov v tabulke prekrocil nejaku hranicu).

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Open Source software developer, http://www.platon.sk/