[linux] Slubeny konfigurak

Jaroslav Matej matej na vsld.tuzvo.sk
Čtvrtek Květen 2 08:16:13 CEST 2002

Vdaka za radu - k 'modules.conf' by som sa asi dopracovaval trochu
dlhsie.

Ako som pisal v RH 7.0 to islo, tak som iba skopiroval cast tykajucu sa
zv.karty z 'modules.conf' do aktualneho -||-, s 'pnpdump' som vytvoril
'/etc/isapnp.conf', 'isapnp' uz bolo zahrnute do start. skriptov a uz to
funguje na 100%.

MJ