[linux] automaticky backup spojenia

Marian Danisek majo na sunteq.sk
Čtvrtek Květen 2 09:10:46 CEST 2002

Caute,

chcel by som bezpecne vyriesit automaticke zalohovanie pripojenia do
internetu, v pripade ked nam vypadne mikrovlnka, cez dial-up - analog,
isdn. Predstavujem si to tak, ze na wireless routri/bridge budem mat
modem, ktory pri vypadku automaticky nadviaze spojenie a pri obnoveni
povodneho spojenia automaticky zrusi dialing.

Vie mi niekto poradit bezpecnu metodu ako zistim, kedy je linka down,
pripadne nejake svoje skusenosti a riesenia.

S pozdravom Baloo
--
SUNTEQ s. r. o.
Bojnicka cesta 35 # Prievidza # 971 04 # Slovak republic