[linux] OT: php, POST presmerovanie ?

Peter Gubis peter.gubis na damovo.com
Čtvrtek Květen 2 10:25:37 CEST 2002

On Tue, Apr 30, 2002 at 06:23:55PM +0200, Ernest Beinrohr <oernii na oernii.sk> wrote:

> Bolo by to pekne, ale ja by som sa dostal do stavu, ze spracujem data,
> vlozim ich do db a pouzivatel sa rozhodne nekliknut na button banky. Ked
> mi to spravia viacery, budem mat plnu db nepotrebnich matucich udajov.
> Keby to ale bolo odoslane spolu a klient by platbu zrusil v
> internetbankankingu, banka mi da vediet a mozem tie data co som predtym
> spracoval oznacit/vymazat.

ale pre boha ziveho. ved do toho stavu sa dostanes tak-ci tak :)
pokial nemas (ty na servri priamo) odpoved zo servera , ktory request
spracovava (formular odosiela klient) tak sa vzdy moze (a v 60% to urcite
plati) nieco stat, co ti proces prekazi ...

takze ziadne spoliehanie sa na klienta .. jednoznacne musis overovat
clearingove vypisy z banky alebo ja neviem kam to posielas.
skratka potrebujes spatnu vazbu , ze transakcia bola ukoncena .

manaz.

--
Peter Gubiš
DAMOVO Slovakia s.r.o.