[linux] postfix a Klez

Rudo Pavlovic rp na pcl119.emo.seas.sk
Čtvrtek Květen 2 10:41:46 CEST 2002

>    Hi!
>
> nema niekto nahodou nejaky filter (na header, prip. text mailu), ktorym by
> som v postfixe mohol odmietnut maily s tymto virusom?

Jedno riesenie, ktore pouzivam ja je AMAVIS. Ten spolupracuje s antivirovym
programom a prehliada aj zapakovane prilohy mailov. AMAVIS je velmi
univerzalny, takze sa da implementovat do vsetkych znamych MTA. Mne bezi v
spolupraci s Postfixom. Vyzaduje si mat nainstalovany Antivir pre Linux (NOD,
McAfee Virus Scan......), perl a niekolko dalsich perlovskych modulov ( Vid
dokumentacia Amavis-u)

Rudo Pavlovic
rp na emo.seas.sk