[linux] protokol na prenos suborov

Čtvrtek Květen 2 11:07:05 CEST 2002

-> > co ma bezpecnost autentifikacie spolocne s pravidlami pristupu na sluzbu?
-> >
-> > >preco nechces pouzivat ftp? aby niekto nezistil login heslo? tak pouzij
-> > >apache web server a .htaccess iba z tvojej ipcky ;-)))
->
-> napr. mam login peto a heslo peto na ftp, ALE pristup iba z mojej ipcky
-> ... kludne mozem pouzit ftp, apache - nekryptovany prenos - som
-> obmedzeny ipckou

problem je v tom ze ti to heslo a prenesene data moze dakto odchytit - preto
sa spojenia sifruju. Co ak ti dakedy spoofnu spojenie, oblbnu routery a
nastavia si tvoju IP u seba?

-> a zase na opacnej strane mozem mat login peto a heslo **** s pristupom
-> z lubovolnej ipcky, ale ak nechcem, aby mi niekto odchytil heslo, musim
-> pouzit ssh, scp a pod. - nie som obmedzeny ipckou, ale protokolom

 42.7 percent of all statistics are made up on the spot.