[linux] text od zaciatku az po prvy prazdny riadok

Peter Ronai dzony na my-scotland.co.uk
Čtvrtek Květen 2 12:12:50 CEST 2002

cast po prvy prazdny riadok

o=0
cat ss | while read i; do
        if [ "$i" == "" ] && [ "$o" == 0 ]; then
                o=1
        fi
        if [ "$o" == 0 ]; then
                echo $i
        fi
done

ak chces cast od prveho prazdneho riadku do konca staci zmenit druhu
podmienku

o=0
cat ss | while read i; do
                o=1