[linux] Zistenie rychlosti samby

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Čtvrtek Květen 2 13:14:19 CEST 2002

On Thu, 2002-05-02 at 10:52, Marian Adamjak wrote:
> Doplnim otazku:
> V threade "protokol na prenos suborov" prebehla hlaska
> ze samba je pomalsia nez ftp. Autor tohoto vyroku vychadzal
> zrejme z nejakych testov - rad by som poznal dokument
> kde je porovnana rychlost ftp a samby (prip. NFS).
> MA

<noflame>

myslim ze efektivita smb/cifs je vseobecne znama
je sice mozne robit nejaky tunning v oblasti framentacie a pamati, ale
protokoly z nizsou reziou su uz na teoretickej urovni zvyhodnene

vacsina z nas si skusila takyto prenos osobne a zistila ake su casy
u mna samba win pull from linux prenos v porovnani s ftp windows pull
from linux bol asi o stvrtinu az tretinu rychlejsi v nelaboratornych
podmienkach

</noflame>

dz