[linux] Red Hat5.1 ...a sietovkaAT1500(nastavenie Lance driver-a)

kasr fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Čtvrtek Květen 2 15:21:51 CEST 2002

Vazeny kolegovia!

Uz sa mi podarilo zistit, kde bol problem... LANCE driver podporoval len
BASE address=0x300,0x320,0x340 a 0x360
a moja PnP kartu nastavil BIOS na 0x220...
Karta sa dala v DOS-e nastavit na BASE address 0x340 a vypnut jej PnP...

Po spusteni LINUX-u som skusil insmod lance io=0x340 atd..
a system vyhlasil, ze ide o PC NET(unknown) kartu, cize v poriadku,aspon
myslim?

Siet mi vsak stale nejde... Predpokladam, ze bude treba asi nejaky mknod ci
nieco podobne..

Karta je podporovana systemom podla Ethernet_HOWTO.../ avsak nenasiel som
tam info o instalacii...

Neviete mi niekto poradit ako nainstalovat sietovku v LINUX-e? Robim to prvy
krat a priatel google sklamal...
Viem, ze driver ku karte robil mknod ale netusim (ani z manualu nie som
mudrejsi) ako na to...
Na web-e je nieco ako modprobe, ale netusim co a ako...

LINUX je instalovany len treba rozchodit siet a RS485.
.

S vdakou za radu

Peter Fodrek