[linux] problem s hackom ;( a loginom

Peter Mikeska mikeska.peter na alcatel.sk
Pátek Květen 3 09:19:54 CEST 2002

cafte niekto sa mi v jednej firme nabural do red hat 7.2 (nie moj
stroj), a spravil nieco co sa prejavuje takto : ked sa zjavi login
obrazovka zadam hocijake meno stlacim enter a nic, len prida riadok a
caka ,caka a caka, ked dam ctrl+c tak znovu skoci ku hlaske login.
moj dojem je ze zrejme odfajcil nejaky autorizacny program kt, prebera
login z obrazovky. ale nepodarilo sa mi zistit ze ktory to je ;(
tusi dachto ako na to ?

ps> ked dam init 1 pri boote tak sa do masiny dostanem, hesla su
ps> zmenene uz len temn login nejde ;))

thnx

--
C:\U\L8ER\
 Peter                          mailto:mikeska.peter na alcatel.sk