[linux] postfix a Klez

Marek Podmaka mp20667 na decef.elf.stuba.sk
Pátek Květen 3 09:31:42 CEST 2002

On Thu, 2 May 2002, Jan ONDREJ (SAL) wrote:

>   nuz tak nieco take som zbuchal, ale nieje to pre postfix, ale
> pre procmail, ktory sa u mna standardne spusta z postfixu.

diki, celkom dobre...

> Problem je ale s filtrovanim aliasov (/etc/aliases) alebo
> aj diskusnych skupin, ktore cez tento alias idu. Ma niekto nejaky napad?

nad tym som zacal uvazovat, ked mi dnes prisiel virus aj do
mail-listu... Dal by som to do toho postfixu, ale rad by som, aby do
chyboveho mailu dal oznam, ze tam bol virus - standardne tam napise iba
nieco ako header/content rejected... Aku direktivu mam na to pouzit?

   bYE, Marki