[linux] RH7.2 na 486 8M Ram 200M hdd

ondrej.pinka na sk.pwcglobal.com ondrej.pinka na sk.pwcglobal.com
Pátek Květen 3 11:59:35 CEST 2002

caf

skus este linux from scratch, ak mas zaujem, posli mi sukromny mail a
poslem ti doc.

op

skusil by som cosi menej narocne na beh
nieco co pripomina embeded ale beziace z disku
myslim ze cim orezanejsie tym lepsie
osobne si myslim ze najvhodnejsi kandidat z normalnych ditro je slack
(ak sa nainstaluje inde a po orezani skopci na cielovy stroj)
da sa tiez rozmyslat o nejakych projektoch ako je lrp ci coyote ktore v
zasade bezia z diskety
pokial sa vhodne upravia (ramdrive sa hodi na disk) a prida sa co je
nutne bude to bezat celkom pekne
squid ale asi, ako uz bolo predo mnou poznamenane nie je dobry napad
kedze to ma byt kes co urychluje (nespomaluje) pristup na web etc

dz