[linux] Pravidla v .procmailrc

pupala pupala na sse-za.sk
Pátek Květen 3 19:50:42 CEST 2002

Ahojte !

Neviem nijako nájsť, ako môžem aplikovať pravidlá v .procmailrc
na INBOX, ktorý číta pine a mám v ňom už asi 400 správ a chcel by som ich
rozdeliť do novovytvorených mailboxov. .forward mám nastavený tak, by
volal procmail. Ide mi o to, že si chcem spravovať poštu na serveri,
nakoľko v poslednej dobe mi chodí nejak veľa spamu, a ťahať ho zo servera
klientom mi pripadá v tomto prípade ako masochizmus, a keď už má ostať na
serveri, tak nech sa triedi do príslušných mailboxov hneď.
Čítal som už man procmailrc, man procmail, man procmailex, ale na nič
rozumné som neprišiel.

Ďakujem

        V V        Ronald Pupala
      ))O O((