[linux] Ako z Win automaticky spustit program na Linuxe?

Milan Remenar remenar_milan na ebo.seas.sk
Pondělí Květen 6 10:23:41 CEST 2002

----- Original Message -----
From: "Matus "fantomas" Uhlar" <uhlar na fantomas.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Monday, April 29, 2002 12:55 PM
Subject: Re: [linux] Ako z Win automaticky spustit program na Linuxe?

> -> neviete poradit ako spustit z windowsu nejaky program na Linuxe? Mozno
by
> -> stacilo automaticky telnet/ssh login a spustenie nejakeho prikazu.
Neriesil
> -> niekto nieco podobne?

Ak mas na linuxe spusteny http server s podporou php, daju sa spustat na
linuxe
na dialku akekolvek programy (da sa to obmedzit na urcene programy z
vybraneho adresara),
ktore ma http server pristupne ako uzivatel wwwrun. Mozes ich spustat pod
akymkolvek
operacnym systemom s internetovym prehliadacom, pricom vystup programu sa ti
zobrazi
v http rozhrani.

Milanr