[linux] viac domen v Sambe

stobi pablo na gtinet.sk
Pondělí Květen 6 12:06:11 CEST 2002

Zdravim,

Samozrejme, ze mam IP aliasing ( alebo VLAN), ale mam tych sieti 16 a
narvat tam 16 samostatnych samba serverov
sa mi nepaci. Myslel som, ci by sa to nedalo rozlisit v konfiguracii ale
asi tazko. Ide o to, ze usery su rozdeleny do logickych
celkov s vlastnimi skupinami a nechcu byt v jednej spolocnej :(

Chcem to prerobit na domeny aby bola centralna autetifikacia, logon
skripty, profily, ...

Stobi