[linux] Mysql

garbo garbo na fpedas.utc.sk
Úterý Květen 7 18:19:36 CEST 2002

Sorry ze otravujem Vas drahocenny cas, vopred sa ospravedlnujem tym, ktorych
nasledujuca prosba urazi, ale obraciam sa na Vas s prosbou:
Neviem co som spravil, ale nechce mi spustit mysql demon, pise mi stale:
-----------------------------------
chyba: Nemozem sa nakonektovat na local Mysql server cez socket
/var/lib/mysql/mysql.sock
Zisti, ci mysqldemon bezi a ci socket (vid vyssie) existuje!
Samozrejme, ze neexistuje, v tom adresari ho nemozem najst! Chcel som zmenit
charset, lebo namiesto ž mi pisalo stvorcek a zamrzla mi konzola Linuxu,
restartoval som pocitac, normalne nabehol mysql demon, vypol som demona a
viac ho nemozem nastartovat.
Teda mam dve otazky:
- ako vytvorit socket file, teda ako spustit mysql demon
- ako zmenit charset z latin1 na latin2

Vdaka