OT: Re: [linux] Mysql

Adrian Toth totha na neuron.tuke.sk
Úterý Květen 7 18:56:25 CEST 2002

On Tue, May 07, 2002 at 06:42:44PM +0200, Matus fantomas Uhlar wrote:
> -> On Tue, 7 May 2002, Matus "fantomas" Uhlar wrote:
> -> > mysql demon ho spusti pri starte sam
> -> > ak je problem pri spustani mysql demona, pozri si jeho logy
> -> ok, uz bezi
> -> > -> - ako zmenit charset z latin1 na latin2
> -> > charset kde? v mysql? pozri si konfiguraky mysql tam by to malo byt
> -> ved to, je nutne znovu prekompilovat, ci staci vypnut a zapnut mysql s
> -> prepinacom --default-character-set=latin2 --> toto mi nejde, alebo ina
> -> cesta je nutna?
>
> ak mas uz vytvorene nejake databazy , asi budes potrebovat dump a potom
> [...]
Sorry, ale nepytal sa kolega na defaultne kodovanie??
Ako suvisi zmena defaultneho kodovania s backupovanim databaz??
Nepisal nic o tom, ze by chcel menit server, len sa spytal ci pre zmenu
kodovania je potrebne aj prekompilovanie.

--

Adrian Toth			mailto:totha na neuron.tuke.sk
				http://neuron.tuke.sk/~totha